Savršene namirnice za ravan stomak

Objavljeno: 13.3.2019.


Rastvoriva vlakna koja se nalaze u ovsenoj kaši i jabukama su veoma efikasna u eliminisanju viška masnih naslaga sa stomaka.




DORUČKUJTE OVSENU KAŠU

Stručnjaci preporučuju da dnevno unosite 25 do 30 grama vlakana. Prosječna kesica instant ovsene kaše ima 3 grama vlakana, dok pola šolje bobičastog voća ima još 4 grama.

PIJTE ZELENI ČAJ

Učesnici jednog istraživanja koji su dnevno pili 2 šolje zelenog čaja izgubili su šest puta više masnih naslaga od ispitanika koji nisu pili taj napitak. Katehini koji se nalaze u zelenom čaju ubrzavaju razgradnju masnih naslaga, tvrde naučnici.

JEDITE ORAŠASTE PLODOVE I ULJA S MASNIM KISELINAMA 

Ne izbjegavajte prelive za salate. Mononezasićene i polinezasićene masne kiseline koji se nalaze u nekim uljima i orašastim plodovima mogu vam biti od velike pomoći u eliminisanju masnih naslaga.

JEDITE MLIJEČNE PROIZVODE

Neka jogurt bude vaš izbor za užinu. Mliječni proizvodi će vam pomoći da izgradite mišiće i manje skladištite masnoće. Jedna studije Univerziteta Tenesi je pokazala da su osobe koje su uz obrok konzumirale 170 grama jogurta s niskim procentom masnoće izgubile i do 80 procenata više masnoća u poređenju s onima koji su samo smanjili unos kalorija. Povećanim unosom kalcijuma snižava se kalcitrol, hormon koji podstiče skladištenje masti.

JEDITE ZDRAVU VEČERU SA CJELOVITIM ŽITARICAMA

Uživajte u zdravim obrocima umjesto da pokušate da smršate gladovanjem. Studija objavljena u Journal of Clinical Nutrition pokazala je da ishrana bogata zdravim ugljenim hidratima daje odlične rezultate kada je mršavljenje u pitanju. Vlakna u hrani od brašna cjelovitih žitarica povoljno utiču na varenje, a i produžavaju osjećaj sitosti.

Foto: Shutterstock

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *