Zašto je kiseonik važan: Probudite svoj organizam

Objavljeno: 11.2.2019.


Kiseonik je od ključnog značaja za povećanje zdravlje i podizanje raspoloženja. Međutim često se dešava da se u toku dana ovaj proces uspori što dovodi do slabog sna, manje energije, stresa i ostalih neželjenih posljedica.




Pročitajte sljedeće savjete i riješite svakodnevne probleme, savjetuju iz BL-Medica.

POBIJEDITE UMOR

Pitate se šta vas u toku dana čini umornim i tromim? Evo odgovora:

“Kada se crvena krvna zrnaca grupišu zajedno, dostava kiseonika se smanjuje , što dovodi do umora , ” kaže nutricionista Dejvid Parker .

Kako riješiti ovaj problem: Napravite sebi sok od voća i povrća. Ovi napici pomažu da krvne ćelije plutaju slobodnije, a kao rezultat dobićete više energije,a manje umora.

PRODUBITE SAN

Ukoliko želite zdrav i dubok san, ne uzimajte previše ugljenih hidrata. ” Od 00 do 3h ujutru vaše se tijelo čisti i podmlađuje, ako je vaš krvotok je prepun ugljenih hidrata , vaš san pati . ” kaže doktorka Geta Tejlor.

Kako riješiti ovaj problem: Jedite bundevu, lan i suncokret da izbalansirate ugljene hidrate i spavaćete kao beba.

RIJEŠITE SE STRESA

Kada je pod stresom, vaše tijelo proizvodi hormon kortizol. Talas ovog hormona korisan je za kratkoročno upravljanje krizama, ali često oslobađanje dovodi do toga da krv postaje ljepljiva i izaziva dalji stres, objašnjavae doktorka Tejlor.

Kako riješiti ovaj problem: Doktori predlažu da pojedete čokoladu. Kakao odlično djeluje u situacijama kada je organizam izložen stresu. Potražite u zdravoj hranu čokoladu i uživajte.

OJAČAJTE KOSTI

Varenje hrane stvara minerale ili otpad. Ako vašem tijelu treba više kiseline da razbije otpad, ono će početi da napada  centralnu rezervu, a to su kosti. Jedan od najvećih krivaca za ovo je preteran unos mlijeka.

Kako riješiti ovaj problem: Smanjite unos mliječnih proizvoda. Ne dolazi sav kalcijum iz mlijeka. Grašak, peršun i spanać  dobre su alternative.

IZGRADITE MASU

“Previše proteinskih šejkove pretvaraju kiselinu u  ‘pepeo’, a previše pepela usporova protok krvi”, tvrdi Tejlor.

Kako riješiti ovaj problem: Makadamijski orasi ili australijski su odličan izvor proteina. Natopite šaku ovih oraha u vodu i ostavite da odstoji preko noći. Uzimajte čiste proteine umjesto raznih šejkova.

POBOLJŠAJTE SEKS

Prekomjerno konzumiranje alkohola stvara začepljenja u kapilarima vašeg polnog organa i  dovodi do toga da sperma  bude “umorna”, spora i da je manje ima.

Kako riješiti ovaj problem: Kada posegnete za pivo napravite sebi neku laganu salatu. Žitarica kao što je kinoa takođe odlično utiče na spermu.

 

 

 

Mens Health

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *