Ovih sedam namirnica su superhrana

Objavljeno: 8.11.2018.


Ako ste mislili da se pojam super hrana (superfood) upotrebljava samo za neke egzotične sastojke koji se ne mogu pronaći u lokalnoj prodavnici, griješite. U stvari, sastojci sa ovog popisa mogu se naći u bilo kojoj prodavnici ili na pijaci, ali mi ih ipak često zanemarujemo zbog brze hrane koja je izuzetno štetna za naš organizam. Postoji sedam namirnica koje možete upotrijebiti za obogaćivanje svoje ishrane i revitalizaciju organizma već danas bez izgovora!




Bademovo mlijeko

Ova jednostavna zamjena za vaše obično mlijeko bogata je magnezijumom, kalijem i vitaminom E. Bademovo mlijeko nema puno kalorija i vrlo je dobro za vaše srce. Ne sadrži holesterol i ima samo 5 mg natrijuma i 8 g ugljenohidrata po obroku. Još jedna dobra strana ove vrste mlijeka je što ima nizak glihemijski indeks.

Foto: Umpaporn/Shutterstock.com

 

Špinat

Ovo povrće je izuzetno zdravo zato što je bogato niacinom, cinkom i vlaknima. Špinat nema mnogo kalorija, tako da je stvarno dobar izbor obroka ako pokušavate izgubiti kilograme, a istovremeno je pun hranjivih tvari potrebnih organizmu za normalno funkcionisanje. Spriječava degeneraciju žute mrlje u oku koje se dešava sa godinama, baš kao i katarakta.  Doktori tvrde da može spriječiti određene vrste raka i da je odličan za kardiovaskularni sistem.

Med

Ovo vas vjerovatno ne iznenađuje, ali med defnitivno zaslužuje mjesto na ovom popisu. Pun je vitamina B6, B1, niacina i aminokiselina. Bogat je i sa antioksidanasima koji pomažu našem tijelu da se bori protiv slobodnih radikala i sadrži oligosaharide koji povećavaju broj dobrih bakterija u crijevima.

Maline

Ovo je jedna od svima omiljenih i najukusnijih voćki. Bogate su sa flavonoidima i magnezijumom, što ih čini jednim od voćnih plodova koji su najbogatniji sa antioksidansima. Sastojak koji je specifičan za maline je elaginska kiselina, koja je odlična za borbu protiv raka i upala.

Foto: Oxana Denezhkina/Shutterstock.com

Narandže

Ovaj prekrasni agrum bogat je sa vitaminom C, skupinom vitamina B, vlaknima i kalcijumom. Samo jedna narandža zadovoljiće sve vaše dnevne potrebe za vitaminom C, što je za vaš imunološki sustav vrlo važno. Oni su veliki izvor vlakana i imajte na umu da je bolje da ih jedete umjesto da iscijedite sok od njih.

Foto: davidsansegundo/Shutterstock.com

Banane

Banane su veliki izvor kalijuma kao i vlakana. Kalijum je posebno važan za osobe koje imaju problem sa visokim krvnim pritiskom jer ga dokazano da je smanjuje. Vlakna koja se nalaze u bananama poboljšavaju naš metabolizam. Nemojte misliti da se trebate držati daleko od njih samo zato što su slatke.

Jagode

Jedan od naših omiljenih ljetnih voćnih plodova zapravo je zaista zdrav. Jagode su pune vitamina C, kao i folne kiseline. Samo jedna zdjelica ovog voća sadrži dovoljno vitamina C koji je potreban ljudskom organizmu za jedan dan, a folna kiselina će štititi vaše srce. Još jedan bonus je i što su jagode izvrsne za izbjeljivanje zubi.

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *