Kako je Cardi B postala najveća modna ikona nove generacije

Objavljeno: 7.11.2018.


Njena pojava je često jednako šokantna koliko je i epski fantastična. I pod tim ne podrazumijevamo samo stil u modi već sveopšti stil postojanja i osvajanja svijeta. Cardi B se nikome ne izvinjava i onima koji to od nje očekuju može da poruči samo da su na pogrešnoj adresi. A njena adresa je – biti glasan. Biti hrabar, otkačen i beskompromisan. To je djevojka koja je u samo jednoj godini uspjela da postane najpopularnija mlada reperka na planeti, da se uda, rodi dijete, gađa Nicki Minaj cipelom i postane ikona urbane kulture i mode. A ima tek 26 godina.




Nakon što je potpuno izdominirala jesenjim nedeljama mode, sedeći u prvom redu i šamarajući sve oko sebe stilom koji ne podleže nikakvim tradicionalnim zakonitostima, stiže nam vest da je Cardi B novi brend ambasador Reeboka i to u njihovoj kampanji za veliki povratak modela Aztrek. I nije nikakvo iznenađenje što je do ove saradnje došlo s obzirom na to da se reperka još od početka uspona na svetskoj sceni nametnula kao nosilac urbane modne priče, sveže i mladalačke, umnogome zasnovane na nostalgiji i kambeku devedesetih.

Ipak, ove nove devedesete imaju u sebi i blještavu predimenzioniranost osamdesetih i trešeranski kemp dvehiljaditih, a među facama koje najbolje ilustruju taj novi fazon upravo je Cardi B. I možete da je obožavate ili da je ne podnosite ili da je jednostavno ne kapirate, ali jedno ne možete da joj osporite – došla je da bi se zadržala i da bi uticala na dalji pravac pop kulture. I to i te kako radi.

Zato i ne čudi što je baš nju Reebok izabrao da nosi Aztrek. A reperka je još u januaru pokazala koliko gotivi ovaj brend, pošto se uz Bruna Marsa, u videu “Finesse” odrađenom u stilu devedesetih, pojavila upravo u njihovim patikama. Potpisivanjem ugovora ona se pridružila nizu artista sa kojima Reebok ima saradnju poslednjih decenija, kao što su Missy Elliot, Queen Latifah, Jay Z, Pharel… I u svoj portfolio dodala još jedno veliko ime iz modne industrije koje se u promociji oslanja upravo na njenu harizmu. A ako Cardi B nečega ima za izvoz, onda je to to.

*

View this post on Instagram

@angiemartinez 😂😂😩😩❤️

A post shared by CARDIVENOM (@iamcardib) on

*

View this post on Instagram

@peopleenespanol X @dolcegabbana

A post shared by CARDIVENOM (@iamcardib) on

*

*

*

 

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *