Citrusi da budete vitki i ojačate imunitet

Objavljeno: 29.10.2018.


Pomorandže, mandarine i grejp osvežavaju organizam, ubrzavaju metabolizam i podstiču razmenu materija




Foto: Shutterstock

DIJETA u kojoj je ishrana bazirana na voćnim kiselinama, enzimima i vitaminima iz južnog voća odlična je tokom jesenjeg i zimskog perioda, kada “haraju” virusi i prehlada. Uz ovakav način ishrane izgubićete kilograme a ojačati imunitet.

Pomorandže, mandarine i grejp osvežavaju organizam, ubrzavaju metabolizam i podstiču razmenu materija. Citrusi, ubrzavajući razgradnju masti iz sala, istovremeno sprečavaju nastanak novog sala. Tradicionalno se najviše konzumiraju tokom zime, ali su u svakom godišnjem dobu dragoceni za pročišćavanje nagomilanih masnoća iz tela i krvotoka.

PRVI DAN

Doručak: pomorandža ili pola grejpfruta, čaša limunade koja može biti zaslađena samo veštačkim zaslađivačem bez kalorija

Ručak: pomorandža, jedno kuvano jaje, čaša kisele pavlake

Večera: dva kuvana jajeta, dva paradajza, jedan krastavac

DRUGI DAN

Doručak: pomorandža ili grejpfrut

Ručak: kuvano jaje, narendana šargarepa, čaša kisele pavlake, dva parčeta dvopeka, pomorandža

Večera: dva parčeta dvopeka, 150 grama nemasnog sira, dvopek možete natopiti u nezaslađen čaj ili kafu, jedna pomorandža

TREĆI DAN

Doručak: pomorandža, grejpfrut ili dve mandarine

Ručak: jedno kuvano jaje, dva krastavca, pomorandža, nezaslađena kafa ili čaj, limunada

Večera: 150 grama pečenog pilećeg mesa, jedan dvopek, čaj ili limunada bez šećera

ČETVRTI DAN

Doručak: pomorandža, pola grejpfruta ili dve mandarine

Ručak: 150 grama sira, jedan paradajz, jedan dvopek

Večera: 150 grama mlevenog mesa, dva paradajza, jabuka, jedan dvopek

PETI DAN

Doručak: jedna pomorandža

Ručak: 200 grama ribljeg mesa, jedan dvopek, jedan paradajz, kafa bez šećera

Večera: tanjir krompir-pirea, parče dvopeka, čaša limunade zaslađena kašikom meda.

Izvor: Novosti

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *