#micablogerica savjetuje: Kako se vratiti u formu poslije porođaja

Objavljeno: 10.10.2018.


Mnogima poznata sa Instagrama kao Mica Blogerica, Milica Novković je supermama dvije divne djevojčice, preduzetnica, suosnivačica onlajn prodavnice Kiwi Belgrade, a po struci je profesor fizičkog vaspitanja i sporta, suvlasnica teretane Trening centar i pasionirani ljubitelj trčanja. Kada uzmete u obzir sve ove Miličine kvalifikacije, uz činjenicu da izgleda onako kako bi svaka od nas poželjela, da li smo uopšte mogli da pronađemo adekvatniju osobu da joj postavimo pitanje iz naslova? Ma, priznajte da nismo… Ali, krećemo redom.




#1 TRI NAJVAŽNIJA FITNES PRAVILA SU…

Ako bih morala da se opredijelim za tri najvažnija, a teško je jer ih ima mnogo i smatram da su sva pravila povezana, onda su to:

1. Vježbajte zbog ZDRAVLJA, a estetika neka vam bude na drugom mjestu.

2. Važan je kontinuitet vježbanja. Nemojte se zavaravati da ćete nakon mjesec–dva vježbanja imati savršeno tijelo. Tijelo traži kontinuitet treninga, hidrataciju i…

 3. … balansiranu ishranu. Trudim se da moja ishrana bude uglavnom zdrava, ali naravno da ponekad pojedem slatkiš ili picu. Bitno je ne pretjerivati ni u čemu. Stvorite sebi zdrave navike i budite istrajni u tome.
Champions keep playing until they get it right! Foto: @micablogerica

#2 MOJI TRENINZI

Zbog svakodnevnih obaveza uspjevam tri do četiri puta nedjeljno da izdvojim po 60 do 90 minuta za trening. Vježbanje je za mene način života i imam tu sreću da je moj trening, koji je, može se reći, rekreativan, ipak i strogo profesionalan jer je isplaniran po mikrociklusima i mijenja se u odnosu na to da li se spremam za neki od maratona, jer trčanje je moja velika ljubav. Pored trčanja volim i kružni trening sa kombinacijom statičkih i dinamičkih vježbi, kao i vježbe za fleksibilnost.

“To je to trčanje! Mislim da pola sata nismo mogli da ih zaustavimo. Ali rečeno je da se tako slikaju i odmah su poslušale. U ostalim slučajevima to ne ide tako lako!” Foto: @micablogerica

#3 U FORMI I POSLIJE POROĐAJA

Tijelu treba dati vremena bar 6 nedjelja da se oporavi od porođaja, a u slučaju da ste se porodili carskim rezom i malo više. Postavite realne ciljeve i nemojte koristiti izgovor da nemate kad da odvojite ni pola sata za vježbanje, jer to možete čak i sa bebom. Ishrana, kao i uvijek, igra glavnu ulogu. Iz iskustva znam da dojenje može da izazove pojačanu želju za hranom, ali ne dozvolite da vam to bude izgovor za prejedanje nezdravim namirnicamaTo je moje iskustvo, ali svako tijelo je svoja priča. Neko će doći do rezultata brže, neko sporije. Bitno je da želite.

 

Lepota i zdravlje

 

Pročitajte i :

Koliko kalorija možete da sagorite?

Liči na orgazam i svima se događa. A šta kažu ljekari?

 

Pratite nas na društvenim mrežama:

Facebook: BIG 1  BIG 2  BIG 3  BIG 4  bigportal.ba

BIG Instagram

BIG Twitter

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *