Mel Gibson se vraća u formu: Smršao sam 14 kilograma, ponovo stajem u svoju staru odjeću!

Objavljeno: 10.10.2018.


Holivudski glumac poslednjih godina je zapustio svoj izgled pa smo svedočili njegovom neverovatnom fizičkom stanju.




Nabacio je previše kilograma, prestao da trenira, pustio bradu, a uz sve to došli su i zdravstveni problemi. Mel Gibson je sada doživeo pravu transformaciju, a otkrio je i kako.

Mnogi ljubitelji njegovog lika i dela ostali su u šoku kada se pre nekoliko meseci pojavio u javnosti neprepoznatljiv. Početkom godine Mel Gibson snimljen je na izlazu iz supermarketa u društvu svoje 35-godina mlađe partnerke Rozalinde Ros s kojom ima sina Larsa Džerarda.

Brzo je postao tema svetskih tabloida koji su komentarisali njegov vidno zapušteniji izgled, a do izražaja je posebno došao veliki stomak, koji slavni glumac nikada pre nije imao. Ipak, trenutno gledamo njegovu transformaciju, a sve zahvaljujući jednoj stručnjakinji koja očigledno veoma dobro zna svoj posao.

Naime, Gibson je krajem avgusta stigao u Australiju, kako bi pronašao idealne lokacije za snimanje svog novog filma. Tokom jedne neslužbene večere u restoranu u Sidneju, do njega je došetala Samanta Džekson, nutricionistkinja i pobornica zdravog života. Džekson je tada rekla da možeda mu pomogne i saradnja je odmah krenula.

– Čuli smo se svakodnevno i to po mnogo puta. Izmenili bi i preko 30 poruka, a par puta nedelno smo razgovarali preko Face Timea. Mel je oduševljen što je izgubio čak 27 santimetara u struku – rekla je za strane medije poznata nutricionistkinja, koja je dovela u red zapuštenu holivudsku zvezdu.

O svojoj promeni za jedan magazin progovorio je i sam glumac kazavši: ‘Bojao sam se činjenice da ne mogu ništa da promenim. Sada stajem u svu svoju staru odeću i leđa me više ne bole. Mnogo bolje spavam. Sve ovo bilo je pravo čudo. Osećam se veoma dobro i zdravo.’

Zatim je otkrio da je jeo mnogo češće, ali bolje i kvalitetnije i unosio proteinski napitak posle gotovo svakog obroka. Uz to je jasno počeo i da vežba. Gibson je kazao i šta je najčešće jeo kako bi smršao.

  • Doručak: omlet s paradajzom i sirom, posle toga sledi proteinski šejk
  • Ručak: piletina na žaru, špargle, brokoli, grašak i batat, pa ponovo proteinski šejk
  • Večera: pečeni losos, kuvani krompir i zelena salata

Držeći se striktnih pravila, 62-godišnjak je za svega osam nedelja izgubio 14 kilograma.

Foto. Guliver/Getty

Izvor: Tportal

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *