Objavljena lista najvrijednijih brendova ove sezone

Objavljeno: 8.10.2018.


Američka konsultantska kompanija Interbrand objavila je listu najboljih globalnih brendova 2018. godine prema kojoj je jasno vidljivo kako su brojne luksuzne modne kuće u porastu.




Naime, na listi top 100 brendova najveći rast ima Amazon, ali i francuski brend Louis Vuitton koji je zabilježio porast od 23 odsto, kao i Gucci, koji se našao na 39. mjestu na listi, ali je porastao za čak 30 odsto. To je definitivno postavilo francusku kuću Louis Vuitton na čelo luksuznih modnih brendova, iako se nalazi na 18. mjestu na listi top 100, jer se ispred nje nalaze samo brendovi kao što su Apple, Google, Coca-Cola, Mercedes Benz, BMW, Nike i ostali… Na 23. mjestu nalazi se Chanel, a u stotinu izdvojenih brendova nalaze se i Hermes (32. mjesto), Cartier (67.), Dior (91.), Burberry (94.) i Prada (95.).

Sve te luksuzne marke zabilježile su porast vrijednosti, dok jedino Burberry ima pad od 3 odsto. Zanimljivo je vidjeti i da je omiljeni high street brend Zara pozicioniran visoko na listi – nalazi se na 25. mjestu, ali ima zabilježen pad od 5 odsto. Ovo je prvi put da je Zara zabilježila pad jer od svog nastanka samo raste, a vrhunac je dostigla prošle godine.

Jačine ovog brenda su relevantnost i globalna prisutnost, a kad je otkrivala rezultate istraživanja, a među njima i razloge uspjeha određenih luksuznih brendova, Rebeka Robins iz Interbranda, pripisala ih je “mogućnosti da se povežu s različitim kulturama i mlađim generacijama”, aludirajući na zapošljavanje Virgila Abloha kao kreativnog direktora muške linije Louis Vuitton-a i trenutnu popularnost Gucci-ja.

Izvor: www.buro247.hr

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *