Premijerno je predstavljen i novi BMW Serije 3!

Objavljeno: 2.10.2018.


Kada je reč o novoj generaciji modela BMW Serije 3, postavlja se samo jedno pitanje. Da li će nova generacija (G20) moći da ponovi uspeh svog prethodinka, s obzirom da je F30 bio jedan od najprodavanijih automobila u svom segmentu? 




Nova Serija 3 će početi da se prodaje od marta naredne godine i to po ceni od 33.610 funti za uvodni model 320d, dok će najskuplji biti 330i.

Prvo da napomenemo nešto o dinmenzijama. Naime, nova Serija 3 je za 85 mm duži od svog prethodnika, te je dugačak ukupno 4.709 mm. Takođe je i za 16 mm šira (sada je širok 1.827 mm) i samo je 1 mm viši. Ipak, međuosovinsko rastojanje je veće za 41 mm te sada iznosi 2.851 mm, što je najveće međuosovinsko rastojanje u ovoj klasi automobila.

Vizuleno je G20 impozantniji od generacije F30, zahvaljujući pre svega većoj maski (rešetki) hladnjaka, ali i nešto istaknutijim linijama. Od kada bude lanisran na tržište, kupcima će biti dostupan izbor od dve nemetalik i deset metalik nijansi boje.

U svakom slučaju nova Serija 3 ima širok stav i agresivni eksterijer, te pomalo podseća na veću Seriju 5.

Nova Serija 3 ima najmoderniju tehnologiju i naravno, kabina je izrđena od premijum materijala.

Prema tome, uvodne varijante, kao što je SE u Evropi, će se prodavati sa LED farovima, standardnim felnama veličine 17 cola (kao opcija dostupne su i felne veličine 18 cola), ambijentalnim osvetljenjem, kamerom za vožnju unazad, električne bočne retrovizore, i slično. Tu je čak i Sport volan koji ide u paketu sa novim ekranom instrument table veličine 8,8 inča. Tu su i nova sportska sedišta, nove kontrole za klimu i naravno, novi infotejnment sistem.

Naime, nova Serija 3 će se prodavati sa unapređenim četvorocilindarskim agregatima koji će se naći u modelima 320d i 330i. Naime, ispod haube modela 320d e se naći TwinTurbo četvorocilindarski agregat radne zapremine dva litara koji razvija 187 konjskih snaga i 400 Nm obrtnog momenta, te ovaj model od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekundi (7,1 sekunda sa manuelnim menjačem).

Sa druge strane, ispod haube modela sa oznakom 330i krije se agregat koji razvija 255 konjskih snaga i 400 nm obrtnog momenta. Ta verzija od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,8 sekundi.

Modeli kao što su M340i i M340i xDrive M Performance će biti predstavljeni na proleće naredne godine, a oni će imati redni šestocilindarski agregat koji razvija 382 konjske snage i 500 nm obrtnog momenta, te će ti modeli od do 100 km/h ubrzavati za samo 4,2 sekunde.

Što se cene tiče, za sada se zna da će model sa oznakom 320d biti najjeftiniji te da će koštati 33.610 funti u Britaniji, dok će 330i biti najskuplji i koštaće oko 37.660 funti.

Nešto kasnije će se pojaviti i M Performance i iPerformance plug-in hibridni modeli.

Izvor: VreleGume

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *