Četiri vježbe uz koje ćete imati zadnjicu i noge kao Rijana

Objavljeno: 21.9.2018.


Rijanin trener Didi Lagri je osmislila fitnes metod koji vole mnoge zvijezde. Svoj izgled duguju joj, osim poznate pjevačice, i imena poput Megan Markl i Ešli Grejem.




Važno je da se vježbe rade sporijim tempom, ali pravi su izazov za ravnotežu i stabilnost, a mišići rade još dugo nakon što se trening završi.

U nedavnom intervjuu za britansko izdanje časopisa Vogue, Rijana je rekla da je spremna da ponovno počne da vježba s Lagri nakon što se neko vrijeme odmarala. Ipak, ne želi da izgubi oblik zadnjice, kao ni bokove i bedra.

Related image

Baš zbog toga koristiće klizače za vežbanje kojima će postići svoj cilj, odnosno dodatno ojačati noge, guzu i stomak kako bi naglasila svoje obline.

Lagri je sastavila kombinaciju četiri vježbe koje je potrebno izvoditi uz odmor od 90 sekundi do dva minuta.

Prvo savjetuje da uradite 12 plankova s podizanjem guze u vazduh. Poslije odmora sledi 12 medveđih puzanja. Onda dvije varijacije iskoraka od kojih je svaku potrebno uraditi 12 puta (lift lunges i side lunge).

Foto: Profimedia

Ove četiri vježbe potrebno je napraviti kroz četiri ponavljanja.

Izvor: index.hr

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *