Krađe modnih giganata koje ruše snove o kreativnosti

Objavljeno: 14.9.2018.


Taman kad pomisliš da je nešto u novim modnim kolekcijama osvježavajuće i originalno, Diet Prada ti razbije iluziju. Komadi koje, baš zbog te originlanosti, vrhunski svjetski dizajneri prodaju za basnoslovne sume su nažalost jako često samo plagijati.




Jacquemus VS Olmos Y Flores

Ljudi koji stoje iza Instagram profila Diet Prada razotkrivaju bezobrazluk dizajnera koji bi i na sudu mogao da se podvede pod termin “intelektualna krađa”. Ponekada uspiju da uzdrmaju modnu industriju i njihove čelnike, ali mnogo je pokušaja koji ostanu na nivou šale, ironije, slučajnog uzorka. A znate kako kažu – svakog čuda dva dana dosta.

Virgil Abloh

Njegova Off-white majica je suština hipsterskog doživljaja modernog. Brend Off-White je napravio još 2014. i zahvaljujući njemu je postao finalista prestižne LVMH nagrade 2015. Posljednjih godinu dana o njega se otimaju Nike, Jimmy Choo ali i New York City Ballet. I niko nije doveo u pitanje njegovu kreativnost sve dok nije “pozajmio” rad grafičkog dizajnera AG Fronzonija iz 1966.

Joseph

Britanska modna marka koja pravi luksuznu odjeću se potrudila da za proljeće i ljeto koji su za nama napravi jako avangardne modele. Ali koja je poenta kada ideju samo ukradeš od najboljih? Na fotografiji desno je plagijat Joseph, na ovoj levo je kolekcija Comme Des Garcons iz 1995.

Ronald van der Kamp

Monogram modne kuće Valentino s kraja 60-ih i početka 70-ih je osvanuo u kolekciji Ronald van der Kamp. Slučajnost? Teško. Pre bismo upotrijebili riječ – recikliranje.

Jacquemus

Šešir koji je postao planetarni hit od kada je objavljena fotografija Bele Hadid koja je cijela stala pod njegov obod. Simone Porte Jacquemus je francuski dizajner koji se proslavio zahvaljujući ovom modnom dodatku. Zasluge za dizajn zapravo pripadaju meksičkom brendu Olmos Y Flores. Čitava stvar je još gora zbog činjenice da su Meksikanci koristili posebne tehnike pletenja iz različitih regija u toj zemlji. I to smo već vidjeli – brend koji je moćniji i gladan slave uzima zasluge i krade priliku od manjeg brenda.

View this post on Instagram

So…that @jacquemus hat on Bella that went viral actually belongs to Mexican brand @olmosyflores .  More specifically, the hat was created using various local techniques from Jalisco, Michoacán, and the San Luis Acatlán region, the designers told @voguemexico . We've seen this happen before–a brand with more power and hunger for a major credit swoops in and steals the opportunity from a smaller brand.  It just so happened that Jacquemus had already created THE hat of SS18, so any giant hat could rightfully be his, right?  Nope.  When you're the industry's current darling, you can try….but, you can't always have it all lol. • #olmosyflores #palapahat #mexican #mexicandesign #voguemexico #jacquemus #labomba #gianthat #hat #accessories #bellahadid #beach #mexico #wiwt #ootd #hypebae #strawhat #crafts #beachlife #beachbum #sand #dietprada

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada) on

Marni

Dok je Consuelo Castiglioni bila glavna u modnoj kući Marni koristila je jako mnogo detalja koji su asocirali na kolekcije Prada, ali sada su počeli da “pozajmljuju” ideje drugih dizajnera. Zašiveni parčići tkanine su nešto što smo već vidjeli 2015. godine u kolekciji Loewe a 2018. Marni dizajneri su izmislili toplu vodu.

Lacoste

Lacoste je mnogim modnim sladokuscima dosadan sa svojim klasičnim komadima. Baš kada su riješili da malo pomjere čitavu stvar, ispostavilo se da su maznuli ideje od Jean-Paul Gaultiera i Hermes. Sljedeći put bi na pistu mogli da pošalju originale i poštede sebe bespotrebnog cimanja.

Noizz

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *