VW reklamirao bezbjednost, Britanci zabranili reklamu za Polo

Objavljeno: 3.8.2018.


Britanska uprava za standardne oglašavanja (ASA) zabranila je reklamu za novi Volkswagen Polo u kojoj je akcenat na sigurnosnim sistemima.




Reklama je zabranjena na Ostrvu jer je pomenuta uprava procenila da je “preterana” i da promoviše oslanjanje vozača na tehnologiju.

U pomenutoj reklami vidimo kako otac brine zbog svog sina koji obožava ekstremne sportove pa mu se često dešavaju nesreće. 

Nekako je “pregurao” tricikle, bicikle i motore, a onda je na red došao putnički automobil. 

Otac deluje prestravljeno jer će njegov sin da vozi, a tokom vožnje upravo pomenuta tehnologija sprečava nekoliko udesa, uključujući i gaženje pešaka.

Šestoro osoba se žalilo ASA jer reklama ohrabruje opasnu vožnju preterano ukazujući na prednosti sigurnosnih sistema u automobilu.

Volkswagen je odbio žalbe, istakavši da u reklami ne postoji ništa što “toleriše ili ohrabruje opasnu, nametljivu, nepromišljenu i nedogovornu vožnju”.

Nemačka kompanija je opisala vozača kao “nespretnog, nesrećnog i nesrećama sklonog”, što je jasno pokazano kroz “komično preterane” scene.

VW je takođe naglasio da bi bilo nemoguće reklamirati bezbednosne tehnologije poput onih iz reklame bez pokazivanja potencijalno opasnih situacija, i da je kompanija sarađivala sa regulatornim telima kako bi se osiguralo da su njihove bezbednosne tehnologije prikazane na “tačan i odgovoran način”. 

Međutim, ASA se nije složila sa tvrdnjama VW, istakavši da opis opasnih situacija u reklami pokazuju da neodgovorni vozači mogu da se “oslone” na bezbednosne sisteme vozila.

Izvor: B92

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *