Pomozite Mozilli da izabere novi brend za Firefox

Objavljeno: 2.8.2018.


Firefox trenutno prolazi kroz redizajn sistema, a Mozila želi da kreira novo, kohezivno brendiranje za svoj pregledač i druge povezane servise.




U pokušaju da izbegne istu reakciju koju je imala zbog svoje Moz://a stilizacije na brzu ruku, kompanija želi da sazna mišljenje korisnika na osnovu unapred utvrđenih kriterijuma.

Mozilla želi da brendiranje Firefoxa bude mnogo više od pukog browsera, a obuhvata čitavu porodicu aplikacija i usluga “od laganog kreiranja screenshotova i deljenja podataka do inovativnih načina za pristup internetu koristeći glas i virtuelnu realnost”. Ikonica brze lisice sa plamenim repom se sve više bori za opstanak, prema navodima Mozille, sa nedostatkom alata za dizajn koji predstavljaju čitavu ovu porodicu proizvoda. 

Tim dizajnera brenda i Mozillinog proizvodnog odeljenja su razmotrili i predložili dve opcije, počevši od masterbrand ikone, nakon čega sledi linija ikonica za browser, potom linija ikona za aplikacije unutar pregledača kao što su Firefox Focus i Firefox Reality i konačno pet ikona za nove servise na dnu.

“Iako su proizvodi i projekti stvarni, ovi dizajni sistema i dalje su fiktivnog karaktera”, naglašava Mozilla. “Ikone nisu konačne. Svaka pojedinačna ikona će biti podvrgnuta nekoliko rundi prerade, ili će se u potpunosti menjati između sadašnjeg stanja i konkretnog objavnog proizvoda. Naš fokus u ovom trenutku jeste na sistemu”.

Iako kompanija još uvek razmatra različite dizajnerske elemente, poput tipografije, grafičkih obrazaca i animacije, planira da konačnog kandidata predstavi tokom narednih nekoliko meseci. Trenutno, Mozilla je u fazi prikupljanja povratnih informacija od korisnika, gde kompanija želi da zna šta mislite o predlozima na osnovu određenih pitanja:

Da li ova dva sistema i dalje ukazuju na Firefox?
Koliko je svaki od njih vizuelno kohezivan? Da li se svi slažu zajedno?
Može li se logika dizajna ovih sistema proširiti na prihvatanje novih proizvoda u budućnosti?
Da li ovi sistemi ojačavaju brzinu, sigurnost, pouzdanost i inovacije koje Firefox implementira?
Da li sistemi ukazuju na Mozillin položaj kao tehnološke kompanije koja korisnike stavlja na prvo mesto, ispred profita?

Izvor: KitGuru

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *