Mask: Model 3 sa dva motora superiorniji od BMW-a M3

Objavljeno: 21.5.2018.


Teslin Model 3 sa dva elektromotora i pogonom na sva 4 točka izrađivaće se u dve verzije – jedna će biti optimizovana za što veću autonomiju u vožnji a druga za što bolje performanse na putu.




Direktor Tesle, Ilon Mask, objavio je prve detalje o Modelu 3 sa dva motora koji će, kako je najavljeno, početi da se izrađuje u julu.

Mask je na Twitteru otkrio da će postojati dve varijante ovog automobila, i obe će, pored 2 elektromotora, imati pogon na sva 4 točka.

Prvi Model 3 Dual (D) pozadi će imati agregat od 258 ks, identičan onome koji se nalazi u postojećoj verziji sa zadnjim pogonom. Drugi motor pogoniće prednju osovinu, a za sada nije poznata njegova snaga, kao ni ukupna kombinovana snaga pogonskog sistema.

Ipak, Mask je otkrio da će ova, regularna varijanta od 0 do 60 milja na sat (0-96 km/h) ubrzavati za 4,5 s, što je za 1,1 s bolje vreme od Modela 3 sa zadnjim pogonom. Maksimalna brzina iznosiće 225 km/h, što je za 15-ak km/h brže nego kod verzije sa jednim motorom.

Maksimalna autonomija ove varijante u vožnji slična je kao kod osnovnog Modela 3 sa zadim pogonom i iznosi oko 500 km.

Što se tiče druge varijante Modela 3 sa dva elektromotora, ona će biti startnija. Od 0 do 60 milja na sat (0-96 km/h) ubrzavaće za 3,5 s, dok je predviđeno da maksimalan brzina automobila bude 250 km/h.

Detalji o snazi ovog Modela 3 nisu saopšteni, ali je Mask rekao da će on – sa svim doplatnim opcijama, ali bez autopilota – koštati oko 78.000 dolara (podsećamo, početna cena verzije sa jednim motorom iznosi 35.000 dolara).

Mask je na Twitteru uporedio najskuplji Model 3 sa BMW-om M3 uz tvrdnju da je Teslin automobil 15% brži i da je upravljiviji od nemačkog rivala.

On je otišao i korak dalje ustvrdivši da je budući performansni Model 3 sa dva motora nema pravog konkurenta na trkačkoj stazi u svojoj klasi.

Knjiga narudžbina za Model 3 sa dva motor biće ubrzo otvorena, a najjeftinija varijanta koštaće 5.000 dolara više od regularne verzije sa jednim motorom.

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *