Opelova “džepna raketa” stiže na ljeto

Objavljeno: 17.5.2018.

Kada nova Opel Corsa GSi ovog leta stigne na tržište, pokretaće je 1.4 litarski turbo motor sa 150 konjskih snaga.

Opel je u martu najavio novu Corsu GSi, koja stiže tri decenije nakon lansiranja prve verzije ovog automobila iz 1988. godine.

Tadašnja Corsa GSi imala je 100 ks i zamenila je Corsu GT, a nova je za 50% snažnija. Pogoni je 1.4 litarski turbo benzinac sa 110 kW/150 ks i 220 Nm obrtnog momenta.

Opelov sportski hečbek od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,9 sekundi, dok 80-120 km/h stiže za 9,9 s. Maksimalna brzina automobila iznosi 207 km/h. Prema fabričkim podacima, prosečna potrošnja goriva iznosi 7,9-7,8 l/100 km u gradu, 5,4-5,2 na otvorenom putu i 6,3-6,2 u kombinovanoj vožnji.

Prilikom konfigurisanja motora, koji isporučuje specifičnu snagu od više od 100 ks po litru radne zapremine, inženjeri su posebno optimizovali odziv radi odlične zabave u vožnji na krivudavim sporednim putevima.

Proizvođač navodi da ovaj turbopunjeni motor sa šestostepenim menjačem kratkih prenosnih odnosa odlikuje agilnost u drugoj i trećoj brzini, dok je maksimalni obrtni moment koji je dostupan između 3000 i 4500 obrtaja u minutu prilagođen živahnoj vožnji.

Automobil ima sportsku mehaničku osnovu iz OPC verzije i kočnice sa crvenim čeljustima, dok su među dodatnim opcijama 18 inčni točkovi od lake legure sa 215/40 R18 gumama sa visokim stepenom prijanjanja.

Sportski doživljaj se takođe prenosi i u unutrašnjost, gde su na raspolaganju specijalna opciona Recaro sportska sedišta.

Nemački mediji spekulišu da će Corsa GSi biti oko 5.000 evra jeftinija od OPC varijante.

Za oko 20.000 evra, pored sportskih voznih karakteristika, kupac će dobiti vizuelno agresivniji automobil sa troja vrata koji odlikuju novi šablon “saća” prednje maske, veći usisnici vazduha, kućišta retrovizora presvučena ugljeničnim vlaknima, zadnji spoiler i sportski zadnji branik.

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *