“iMozgovi” ne mogu da zamisle svet bez interneta

Objavljeno: 5.5.2018.


Novi potrošači po mnogo čemu se razlikuju od dosadašnjih.




Jirgen Bojni, direktor GfK-a na globalnoj IFA konferenciji u Rimu predstavio je rezultate istraživanja o potrošačima i najavio je novo doba potrošača – iBrains, odnosno naglasio da živimo u vremenu “iMozgova”.

“iMozgovi” rođeni su od 1997. godine i najznačajnija su korisnička grupa, koja u ukupnoj potrošnji na potrošačku elektroniku, učestvuje sa gotovo 20 posto potrošnje. Oni pripadaju grupi koja živi po načelu “Želim sve i želim to odmah”, a to zna svaki roditelj koji ima decu te starosne grupe.

Zato roditelji, ako su vam deca takva, to je sasvim normalno i postalo je globalni trend, a ne samo “problem” u vašem domu.

“iMozgovi” žive sa internetom, provode najviše vremena onlajn i navikli su na internet kao što su naviknuti na činjenicu da su struja, voda ili hrana nešto što je uobičajeno i sasvim normalno, piše Novi list.

“Oni ne mogu da zamisle svet bez interneta i to bi za njih bila najveća moguća elementarna nepogoda, a druge bi i nekako preživeli”, kaže Bojni.

Tako su “iMozgovi” zamenili “Milenijalce” (koji su rođeni od 1982. do 1996. godine) na prvom mestu kupaca i postali dominantna potrošačka grupa potrošačke elektronike.

Foto: Pixabay

Izvor: Novilist

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *