Smršajte 8 kg za mjesec dana: Dijeta bez gladovanja!

Objavljeno: 3.5.2018.


Bliži se ljeto, a vi na stomaku još uvijek imate šlaufčić koji vas svakodnevno podsjeća na to koliko ste dobro klopali ove zime.




Ne paničite, rješenje postoji. Uz dvonedjeljnu dijetu koju je osmislila Džejn Pirson, nutricionistkinja iz Londona, za četiri nedjelje smršaćete osam kilograma, i to bez gladovanja.

Četvoronedjeljni plan ishrane osmišljen je tako da ni u jednom trenutku nećete osjećati neizdrživu glad, kaže Džejn Pirson, autorka dijete.

O ČEMU SE RADI

Sve namirnice iz ove dijete visoko su pozicionirane na ljestvici indeksa sitosti (SI), novom nutricionističkom sistemu koji mjeri koliko nas neka vrsta hrane može zasititi.

Dakle, kada doručkujete, ručate ili večerate, bićete toliko siti da vam neće pasti na pamet da nešto pregrizete između glavnih obroka.

Ova dijeta posebno je zgodna za osobe s velikim apetitom, ali i za one koje uvek odustaju od držanja dijete jer se plaše da će stalno biti gladni.

ŠTA TREBA DA RADITE

– Napravite četvoronedjeljni plan tako što ćete izabrati po jedan doručak, ručak i večeru za svaki dan u sedmici. Obroke morate da jedete u isto vrijeme i nikako ne smijete da ih preskačete.

– Razmak između obroka ne smije da bude manji od četiri sata.

– Između obroka nije dozvoljena nikakva dodatna hrana, a neće vam biti niti potrebna jer će vas ono što pojedete zaista i zasititi.

– Pijte barem osam velikih čaša vode na dan.

– Čaj i kafa bez šećera su dozvoljeni.

– Na alkohol i slatkiše zaboravite.

JELOVNIK

Doručak

– 50 g muslija s nemasnim mlijekom ili jogurtom i šakom sjeckanog, svježeg voća

– 2 integralna tosta, 100 g nemasnog sira, banana

– 2 šnite nemasne šunke, kuvano jaje, čaša soka od pomorandže bez šećera

– 2 šnite polumasnog tvrdog sira, 2 mala paradajza, jabuka

– 80 g tunjevine, integralna kifla, čaj bez šećera

– šolja jogurta s kašičicom meda i koštunjavim voćem

– kajgana od dva jaja s malo šunke, čaša nezaslađenog soka od pomorandže

Ručak

– 250 g grilovanih pilećih prsa, velika glavica zelene salata s malo maslinovog ulja i sirćeta

– salata s fetom: zelena salata, dva paradajza, mala paprika, 150 g fete, preliv ili od limunovog soka ili od nemasnog jogurta

– 200 g kuvane junetine, salata od svježeg kupusa, šaka jagoda, šaka miješanog koštunjavog voća

– rižoto od 250 g ćurećih prsa, 100 g integralnog pirinča i crnog luka, zelena salata

– 200 g grilovanog lososa, 150 g slatkog kukuruza, 150 g graška, 100 g voćne salate

– 200 g junetine, 200 g mahuna, paprika, paradajz, pomorandža

– 300 g skuše ili oslića, 150 g krompir salate, jabuka

Večera

– 200 g lososa na žaru, 200 g brokolija

– 250 g ćurećih prsa, veći kuvani krompir, 200 g slatkog kukuruza

– 300 g morskih plodova, zelena salata, jogurt s kašičicom meda

– kajgana od dva jaja s malo šunke i nekoliko šampinjona, paradajz

– manja konzerva tunjevine, salata od paprike, mladog luka i paradajza, 2 kuglice sladoleda od vanile

– 250 g dinstane teletine, mala zelena salata

– špagete bolonjeze napravljene od 70 g integralnih špageta, 100 g mljevene nemasne teletine, može i od ćuretine ili piletine, soka od paradajza i začinskog bilja.

FOTO:

SAVJET PLUS

Dijeta je nutricionistički dobro izbalansirana, što znači da organizam iz sva tri obroka dobija ono što mu je neophodno. Dobro je da se za začinjavanje salate uvek koristi limun umjesto sirćeta jer njegov sok ubrzava razlaganje masnoće u organizmu.

Predlažem da voće, koje je dozvoljeno poslije svakog ručka, podijelite u dve užine, koje ćete pojesti dva sata prije ručka i dva sata poslije.

JELENA VUKELIĆ / /zena.blic.rs

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *