Kia: Naš “tigrov nos” kao BMW-ov “bubreg”

Objavljeno: 2.5.2018.


Čelnici južnokorejskog proizvođača Kia ističu da će dizajn prednje maske pod nazivom “Tiger Nose” (Tigrov nos) biti zaštitni znak brenda u budućnosti. “Tigrov nos” je zastupljen na svakom Kiinom modelu od novog K900, čak i na modelu ulazne klase Rio. “Mislim da bi naš ‘tigrov nos’ trebalo da bude kao ‘bubrezi’. Čak ga i BMW […]




Čelnici južnokorejskog proizvođača Kia ističu da će dizajn prednje maske pod nazivom “Tiger Nose” (Tigrov nos) biti zaštitni znak brenda u budućnosti.

“Tigrov nos” je zastupljen na svakom Kiinom modelu od novog K900, čak i na modelu ulazne klase Rio. “Mislim da bi naš ‘tigrov nos’ trebalo da bude kao ‘bubrezi’. Čak ga i BMW na neki način ‘razvodnjava’. Mislim da je dobro što Kia ima ‘tigrov nos’ i srećan sam zbog toga”, rekao je čelnik Kie Peter Šrajer, koji je na tu funkciju stigao iz VW grupe.

Kia je poslednjih godina značajno napredovala na “letvici” automobilske industrije, i što se tiče performansi i dizajna i stila. Sa sportskim kupeom Stinger GT i sportskom N divizijom je “uplivala” u ozbiljne vode. U Kia ističu da njihov dizajn prednje maske ne samo da je prepoznatljiv, nego i fleksibilan, što ne bi moglo da se kaže za BMW-ov znakovni stilski element.

“Naravno da imamo slobodu u poređenju sa ‘bubrežnom’ maskom koja je rigidnija. Oni ne mogu da menjaju. ‘Tigrov nos’ je varijabilniji, može biti visoko postavljen, nisko, širok, manji, da se upari sa različitim farovima, čime god. Dok god imaš dve stvari u sredini, sve funkcioniše”, kaže Šrajer.

Ipak, dok u Kini marketinški direktori forsiraju veće verzije “tigrovog nosa” sa više hromiranih detalja, Šrajer nije ubeđen da veće znači i bolje i navodi primer Lexusa i njegove “vretenaste” prednje maske. “Ne znam gde idu s tim. Kada sam prvi put video, ja sam se iskreno iznenadio i šokirao”, istkao je direktor Kia.

“Tigrov nos zauvek”, zaključio je Šajer.

Izvor: AutoBlog

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *