Vrhunska usluga: U Bugattiju prate svaki prodati Chiron, a leteći doktori su uvijek spremni da pomognu

Objavljeno: 19.4.2018.


Kada automobil platite preko dva miliona evra očekujete i odgovarajuću uslugu i nakon kupovine, a u Bugattiju su to doveli na najviši nivo.




Nadzire automobil 24 sata dnevno, 7 dana nedeljno, i tako tokom celog životnog veka automobila. I tu ne mislimo samo na osnovne parametre rada motora, već i na sve prateće sisteme poput infotainmenta ili klimatizacije. Nova generacije tehnologije nadzora obrađuje neverovatnih 10.000 signala, a za sve je zaslužna aluminijumska kutijica dimenzija 140 x 50 x 100 mm.


U praksi to znači da vlasnik Chirona bez obzira gde se nalazio ne mora mnogo da brine. Primera radi, ako je pritisak vazduha u nekoj od guma neadekvatan, to će detektovati telemetrija i obavestiti dežurnog tehničara u bazi udaljenoj hiljade kilometara. On će odmah kontaktirati vlasnika Chirona i zamoliti ga da napumpa gumu, odnosno da pošalje nekoga da mu napumpa gumu.

U slučaju ozbiljnije greške u radu ili kvara na 16-cilindričnom dragulju uvek je spreman “leteći doktor”. Postoje tri doktora, a svaki je odgovoran za svoj region i na usluzi je 24 sata dnevno. Oni su tako spremni na poziv vlasnika, bilo Veyrona ili Chirona, da prvim letom stignu na odredište i srede stvar.

S druge strane, budući da je automobil uvek onlajn i u vezi s bazom u Molshajmu, osoblje Bugattija može automobil da konfiguriše i napravi apdejt bez potrebe odlaska u servis.

Izvor: Index

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *