Volkswagen od sljedeće godine mijenja svoj logo!

Objavljeno: 17.4.2018.


Volkswagen od sledeće godine menja svoj logo!




Kompanija Volkswagen trenutno prolazi kroz velike promene. Nakon što je za novog izvršnog direktora postavljan Herbert Dajs, šuška se da se sprema i promena logoa brenda.

Naime, čelni ljudi nemačkog proizvođača žele da njihovi automobili izgledaju „manje nemački“ kako bi još više popularizovali svoje modele, čime se nadaju da bi oni postali prodavaniji.

U intervjuu koji je dao ranije danas u Berlinu, Jochen Sengpiehl je izjavio: „Naš brend nije u jednako dobrom položaju u kakvom se nalazio pre nekoliko godina, a to delom zbog toga što naši automobili izgledaju „previše nemački““. Naravno, napomenuo je da je jedan od razloga za to i Dizelgejt skandal.

Nakon toga je naveo i da njihovi automobili treba da budu živopisniji, jer kompanija želi da se njihovi klijenti zabavljaju.

Prema tome, kako bi ostvarila svoju misiju da bude okrenuta klijentima, ova kompanija će prigrliti marketing preko društvenih mreža i digitalne tehnologije. Takođe, kompanija će koristiti dve platforme kako bi promovisala svoju tehnologiju i električna vozila. Sengpiehl je naveo i da će to na neki način opravdati veće cene njihovih automobila.

Kako bi uspela u svojoj nameri, kompanija će formirati marketinške timove na svim većim tržištima, a njihov cilj će biti da prenesu poruku kompanije klijentima na određenim tržištima, kao i da izveste kompaniju o reakcijama na promene.

Ti timovi će takođe imati ključnu ulogu u plasiranju električnih vozila u narednih nekoliko godina. Iako je prodaja električnih modela u porastu, još uvek je reč o veoma malom broju automobila na globalnom nivou. Naime, Volkswagen planira da u narednih nekoliko godina predstavi serijske verzije koncept modela poput ID, ID Buzz i ID Crozz, te će marketing biti jedan od „ključnih delova slagalice“.

Takođe, Sengpiehl je potvrdio i da će kompanija Volkswagen predstaviti svoj novi logo tokom sledeće godine. O novom logou još uvek nema detaljnih informacija, ali će on bolje izgledati na automobilima i na ekranima mobilnih telefona. Naravno, to nam otkriva apsolutno ništa. Međutim, znamo da je logo kompanije poslednji put promenjen 2012. godine, kada je dobio trodimenzionalni dizajn.

Izvor: VreleGume

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *