Vitinka najbrže rastuci brend u BiH u oblasti off trade prodaje

Objavljeno: 8.3.2018.


Potrošnja flaširane vode u BiH porasla je u 2017. zbog vrelog ljeta, suše i nestašica u velikim gradovima, navodi se u analizi globalne kompanije za istraživanje tržišta Euromonitor.




Prošle godine najveći rast ostvarila je i Vitinka, navodi se u analizi. Najveći rast je zabilježen u takozvanoj off-trade prodaji, koja se odnosi na supermarkete i prodavnice.

“Kvalitet naših proizvoda stalno se potvrđuje kroz brojne prestižne nagrade i veliko povjerenje koje nam potrošači ukazuju i drago nam je da je to pokazalo i najnovije istrazivanje  i analiza globalne kompanije Euromonitor te je sigurno da se ova potvrda najbržeg rastućeg brenda u BiH u oblasti off trade prodaje ogleda u predanosti, posvećenosti i domaćoj i odgovornoj proizvodnji. Naime, fizičko-hemijske i mikrobiološke karakteristike naših voda se u toku proizvodnje redovno kontrolišu u našim internim laboratorijama u okviru fabrika. Sve analize kvaliteta koje se redovno vrše u internoj mikrobiološkoj laboratoriji su u skladu sa standardnim metodama koje propisuje Evropska Unija. Vrhunski kvalitet i čistoća naših nedirnutih prirodnih izvora, najbolja su preporuka za sve proizvode nase kompanije” izjavio je  povodom ovog istraživanja Mirko Savić, direktor marketinga kompanije Vitinka.

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *