KM22: Tako izgleda Guzzi sređen po mjeri

Objavljeno: 26.2.2018.


Ako bi trebalo da proglasimo ultimativni Moto Guzzi cafe racer, onda je to ovaj motocikl.




Delo radionice Kaffeemaschine ima savršen stav, savršen rezervoar za gorivo, uz kultni agregat sređen da privuče još više pažnje.

Aksel Bude, čovek koji stoji iza njega, već sedam godina oduševljava svojim po meri izrađenim kreacijama, svaka od njih je po nečemu prepoznatljiva. Ova mašina, nazvana KM22, je nešto posebno.

Ovaj motocikl je bio “slobodan” projekat, tj. nije rađen prema narudžbini, a kako sam Aksel kaže mogao je da se s puno pažnje da mu se posveti. Cilj je bio napraviti mašinu modernog stila, a s trkačkim vibracijama sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka.


Početna tačka je bio ram i to s modela 850T iz 1975, “čist” i prilično modifikovan. Agregat, prenos i zadnji pogon su s modela Le Mans Mk IV, kapaciteta povećanog na 1.100 kubika, uz trkačku bregastu osovinu i ventile manje težine, 40-milimetarske Dell’Ortos karburatore.


Kada je reč o ogibljenju, Aksel se odlučio za potpuno podesive viljuške s Yamahe R6. Kako sam kaže, bilo je potrebno dosta posla da se viljuška prilagodi motociklu, a morao je iskoristi po meri napravljenu glavu upravljača i prednju osovinu, dok je instalacija klasičnih Brembo kočionih čeljusti zahtevala dodatan trud. Zadnji deo je bio znatno jednostavniji: Wilber amortizeri, koji su takođe pretrpeli određene modifikacije.

Inspiraciju za ovaj Guzzi je Aksel dobio od felni. “Imao sam neke felne sa Le Mans Mk V modela, od njih je sve počelo.”

Karoserija ima “old school” izgled, iako je napravljena od ugljeničnih vlakana. Aksel je oblikovao novo sedište, zadnji deo koji se odlično slaže sa stilom rezervoara za gorivo, a kao tačka na “i” tu je LED zadnje svetlo. Oklop je u stilu Le Mans 1, ali sa manjim prednjim farom. Izduvni sistem od nerđajućeg čelika je proizveo Kaffeemaschine, a čak su i najmanji delovi potpuno pocinkovani ili hromirani.

Tu su i električni sistem, litijum-jonska baterija, elektronsko paljenje, Kellermann indikatori promene pravca i Motogadget instrumenti.

Primetna je izvanredna boja, koju će fanovi Porsche brenda prepoznati. To je “Lava Orange” narandžasta, nijansa koja se najčešće može naći na GT3 RS modelima, a kao opcija je dostupna i na novijim Boxsterima. KM22 je težak svega 177 kilograma, a dinamometru mu je izmereno 97 KS.

“Želeo sam da motocikl ispuni dva uslova”, rekao je Aksel. “Da može odlično da se pokaže na ulici, a da na stazi ima taj vintage izged.”

Ima samo jednu manu – nije na prodaju.

Izvor: Moto-berza

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *