Šta pola sata šetnje čini za vaš duh i tijelo

Objavljeno: 13.8.2017.

Pola sata dnevno verovatno provedete na internetu. Pola sata provedete u saobraćajnoj gužvi. Pola sata prosto ne znate šta biste mogli sledeće da radite. Mi imamo predlog – prošetajte.

Ovo su samo neke koristi koje ćete imati od polučasovne šetnje:

Potrošićete minimum 150 kcal

Ne zvuči kao mnogo, ali se zbog efekta šetnje na metabolizam zapravo pojačano sagorevanje produžava na nekoliko sati.

Osećaćete se opuštenije 

Bez obzira na to da li ste odlučili da se prošetate gradskim ulicama ili prirodom, nakon pola sata osećaćete se relaksirano. Ne morate da hodate brzo, dajte sebi dovoljno vremena za laganu šetnju sa svojim mislima.

Smanjićete rizik za proširene vene 

Dokazano je da redovna šetnja smanjuje pojavu proširenih vena, ali i bol usled već postojeći. Važno je samo da nosite udobne cipele.

Poboljšaćete probavu 

Nakon obilnog obroka nemojte da ležite. To je pravo vreme za polučasovnu šetnju. U tih pola sata vaš organizam će mnogo brže svariti teško jelo, a pomoći će organizmu da zadrži sve one dobre nutrijente koji vam trebaju. O energiji i kondiciji da i ne govorimo.

Iskoristite šetnju za stvari za koje inače na nalazite mnogo vremena

Dok šetate možete samo gledati okolo i razmišljati, a možete i pozvati prijateljicu koju niste dugo čuli ili konačno pozvati zubara i zakazati pregled.

Inspiriraće vas na vežbanje

Nakon što vam pola sata šetnje iz dana u dan postane pomalo monotono, verujte, poželećete da učinite više. Nemojte se čuditi da, iako možda nikada niste bili skloni trčanju, odjednom poželite da umesto šetnje ubrzati korak. Uostalom, sada ćete sigurno već imati puno bolju kondiciju nego onda kada ste ovakvih pola sata radije provodili pred ekranom.

Izvor: B92

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *