Camila Cabello zvezda jesenje GUESS Jeans kampanje

Objavljeno: 3.8.2017.

Američki brend GUESS je ove jeseni angažovao Camilu Cabello, američku multiplatinastu autorku i pevačicu kubano-meksičkog porekla, da zajedno sa Aleksom Delisolom bude zaštitno lice advertajzing kampanje GUESS Jeans.

Nakon što je objavila hit singl “Crying in the Club”, Kamilina karijera nastavlja dodatno da blista zahvaljujući angažmanu u poslednjoj GUESS kampanji. Inspirisana GUESS korenima i prepoznatljivim američkim stilom, čuvena crno-bela kampanja odraz je višedecenijskog iskustva koje GUESS ima s denimom.

“Ne znam šta bi bilo uzbudljivije od ove neverovatne kampanje i partnerstva s kompanijom GUESS,” izjavila je Cabello. “Oduvek sam volela njihovu estetiku i ni sanjala nisam da će mi se toliko posrećiti da postanem njen deo”.

Pod umetničkim rukovodstvom Pola Marsijana, kreativnog direktora kompanije GUESS Inc, kampanju je snimila fotografkinja Tatjana Gerusova u pustinjskom Palmdejlu, u Kaliforniji. Zamišljena tako da prati zaljubljeni par dok na putu traga za strašću i uzbuđenjem, kampanja oslikava GUESS tradiciju kroz majice iz ere logomanije devedesetih i prevelikim teksas jaknama. Dominacija denima priziva u sećanje slobodoumnu eru tipičnih GUESS advertajzing kampanja.

Izvor: Dominomagazin

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *