Moto Guzzi predstavio novi V7 III

Objavljeno: 26.7.2017.


Proslavljajući pedesetu godišnju lansiranja prvog modela, Moto Guzzi je otkrio novi V7 III.




Radi se o trećoj generaciji ovog dobro poznatog i dosta voljenog modela, koji dolazi kompletno sređen, a navodi se da je svaki detalj tako napravljen da vozaču pruži maksimalno uživanje u vožnji.

Moto Guzzi V7 III za 2018. godinu je dostupan i tri verzije: Stone – u tamnoj boji, Special – klasičnog izgleda i Racer, koji predstavlja uspešno sportsko nasleđe italijanske kompanije.

Međutim, linija će biti proširena da uključi i Anniversario verziju, ograničenu na svega 750 primeraka. Ona je zasnovana na Special modelu, ali se od nje razlikuje po mnoštvu detalja, počevši od grafike, hromiranog rezervoara za gorivo, laserski urezanom serijskom broju, uz još toga.

Novi V7 III je napravljen na novoj šasiji, koja je zadržala svoju dosadašnju konfiguraciju. Međutim, prednji delovi su kompletno redizajnirani i ojačani, čime je motocikl dobio novu upravljačku geometriju i bolju stabilnost, pogotovo u krivinama.

Tu je i novi par podesivih Kayaba amortizera, koji bi trebalo da doprinesu većoj odzivnosti u bilo kojoj situaciji, čak i kada vozite sa suvozačem. Kad smo kod suvozača, usled modifikovanog položaja sedišta, povećana je udobnost.

Što se poprečnog V-twin agregata tiče, njegovo aluminijumsko kućište radilice je ojačano na ključnim tačkama i sada se oslanja na novi karter i radilicu. Sistem podmazivanja je tako dizajnirana da omogući najoptimalnije raspršivanje ulja, kao i da smanji apsorpciju snage na uštrb performansi i potrošnje, dok su aluminijumski klipovi i cilindri potpuno novi.

Izduvni sistem je takođe nov i ima poboljšanu termalnu izolaciju, a novi dizajn agregata je u skladu sa Euro4 emisionim standardima. Sve ove promene za rezultat imaju ukupno 52 KS na 6.200 o/min i 60 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 4.900 o/min.

Što se bezbednosti tiče tu je standardni ABS uz podesivu MGCT kontrolu proklizavanja.

V7 III donosi opcionalni Media Platform multimedijalni sistem, koji omogućuje povezivanje pametnog telefona s motociklom preko Bluetooth tehnologije.

Izvor: AutoBlog

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *