Ferrarijev “Doktor No” i umetnost odbijanja

Objavljeno: 20.7.2017.

Mnogi ne znaju da vozilo kompanije Ferrari ne može tek tako da se kupi. makar imali milijarde evra na računu. Čovek koji donosi konačnu odluku zove se Enriko Galijera i mnogi ga smatraju za jednog od najmoćnijih u auto-industriji.

Kako prenosi Carscoops, aktuelni direktor za marketing i komercijalu ima ingerencije da izabere ko će moći da pazari neko od vozila iz ekskluzivnih, ograničenih serija.

“Imamo mnogo veću potražnju nego ponudu. Zato moramo da napravimo kriterijume koji nagrađuju dobre mušterije. Mi verujemo da su naše ograničene serije poklon za najbolje kupce”, rekao je Galijera. 

Iako kaže da je najgori deo njegovog posla kada mora da kaže ne, on to radi na dnevnom nivou. Primer njegovog uticaja, ali i snage brenda jeste prodaja LaFerrari Aperta modela.

Lično je kontaktirao 200 redovnih klijenata i pitao ih je da li bi i pre nego što je otkriven bili zainteresovani da kupe po jedan primerak. Niko nije rekao ne.

Za Apertu je dobio i zahteve od onih “koji ne zaslužuju ferrari”, a kaže da je lako odbiti one koji nisu bili klijenti ranije, ali da je mnogo teže reći “ne” nekome ko je “veoma dobar kupac”, a “ponekad i kralj”, dodaje portal.

Takođe, Galijera je otkrio da od ljudi iz kompanije ekskluzivno pravo da kupe nove modele imaju obično samo vozači tima Formule 1.

“Uz tako ograničenu proizvodnju, liste čekanja su duge i nije lepo da damo automobil nekome ko je kod nas zaposlen”, kaže Galijera.

Izvor: B92

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *