Nova prestižna nagrada za Kia Motors

Objavljeno: 18.7.2017.

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’.

Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’

Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uverila ne samo načinom komuniciranja svojih prednosti nego i omogućavanjem tih prednosti svojim strankama. To se pogotovo odnosi na vrlo kvalitetan brending iskustva stranaka s Kijinim uslugama – od prvog kontakta do isporuke novog vozila. Kijini strogi procesi upravljanja su se raširili i na program popravka vozila i podrške strankama, a moto ‘snaga iznenađenja’ (engl. The Power to Surprise) je žiri pohvalio, jer je ‘jednostavan, atraktivan i pametan’.

Andrej Kupetz, generalni direktor German Design Councila, pritom je rekao:

“Digitalizacija je imala ogroman uticaj na marke i proizvode. Kompanije iz svih branši i područja poslovanja se suočavaju s potpuno novim izazovima. To vrlo značajno utiče na upravljanje markama i postaje sve brže, transparentnije i kompleksnije, ali i manje predvidljivo i kontrolisano, zahvaljujući dinamici društvenih mreža. Fokusiranost na marku, uključenost personala i celovito razumevanje i implementacija marke ostaju ključni faktori u uspehu marke i u sve digitalnijem svetu.”

Kupetz je još dodao: “German Brand Awards pokazuje da sve više kompanija prepoznaje značaj strogog upravljanja markama. Brending vide kao strateški alat poslovnog razvoja, koji ponekad zahteva radikalne promene. Razumevanje toga, uz uzimanje u obzir osnovnih principa uspešnog upravljanja marke je od ključnog značaja za spremnost na buduće izazove.”

GBA 2017: naglašavanje uloge brendinga u uspehu kompanije

Nagrade o kojima odlučuje nezavisni žiri, koji čine stručnjaci s područja brendinga, podeljene su u kategorijama ‘izvrsnost u brendingu’, ‘izvrsnost u brendingu u branši’ i ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’.

Nagrade GBA podeljuju u partnerstvu s nemačkim dizajnerskim savetom, nezavisnom međunarodnom ustanovom koja pomaže preduzećima kod efikasnijeg komuniciranja dizajna i jačanja razumevanja dizajna u široj javnosti. Savet, osnovan 1953. godine, obuhvaća više od 280 međunarodnih preduzeća koja zapošljavaju preko 3 miliona ljudi.

Izvor: AutoBlog

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *