Hyundai do 2021. želi da bude najprodavanija automobilska marka u Evropi

Objavljeno: 18.7.2017.

Hyundai i30N i i30 Fastback su nedavno imali premijeru, a čini se da je zadovoljstvo učinjenim podstaknulo Korejce na veoma ambiciozan plan. Žele naime da budu najprodavaniji automobilski proizvođač u Evropi do 2021.

Veruju da to mogu napraviti kvalitetom svojih vozila, pristupačnom cenom, ali pre svega ‘online’ prodajnom taktikom po uzoru na Teslu.

– Želimo ljudima da pojednostavimo stvari, zato i jesmo najbolji u Evropi što se tiče zadovoljstva kupaca – kažu iz Hyundaija.

Hyundaiju međutim neće biti lako da ostvari plan jer je u 2016. bio tek 14. najprodavaniji automobilski proizvođač u Evropi sa 505.396 isporučenih vozila. Najuspešnije automobilske marke prodaju više od milion i po vozila godišnje u Evropi.

Izvor: AutoBlog

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *