Ugojite se za nekoliko nedelja

Objavljeno: 11.7.2017.

Najkaloričnije namirnice uglavnom su štetne za organizam, pa dobijanje kilograma može predstavljati problem svima onima koji vode računa o svom zdravlju

UGOJITI se na zdrav način može biti teško. Najkaloričnije namirnice uglavnom su štetne za organizam, pa dobijanje kilograma može predstavljati problem svima onima koji vode računa o svom zdravlju.

Umesto da jedemo brzu hranu i slatkiše i pijemo gazirane sokove koji narušavaju zdravlje, u redovne obroke i užine treba uvrstiti med, voće, meso, mleko i sir. Povećanje unosa proteina i kompleksa ugljenih hidrata će pomoći u povećanju težine.

Konzumiranje mnogo povrća i voća takođe je od suštinskog značaja za obezbeđivanje dovoljno hranljivih materija. Svaki put kada ste gladni, užinajte unoseći zdrave kalorije iz hrane kao što su orasi ili med.

Preporučuje se da se izbegava nekontolisan unos namirnica, već treba svakodnevno postepeno unositi više kalorija. Kao i kod dijete za mršavljenje, rezultate ne treba da očekujemo preko noći, već je režim potrebno sprovoditi minimum nekoliko nedelja.

PRIMER JELOVNIKA:
PRVI DAN

Doručak: Dve šolje sirove ovsene kaše s mlekom. Dodati sušene brusnice ili suvo grožđe po želji. Uz to, može se pojesti kriška hleba od celih zrna žitarica s puterom od kikirikija.

Užina: Čaša mleka ili surutke, kriška mocarele i nakon toga komad omiljenog voća.

Ručak: Kuvani pasulj sa slaninom. Posle toga, jedna banana.

Užina: Šolja jogurta uz par zalogaja izdrobljenog (švapskog) sira. Nakon toga pojesti kašiku meda ili 100 grama borovnica.

Večera: Ispržiti 200 grama lososa, skuvajti jedan veći krompir i 100 grama boranije. Popijti šolju mleka nakon obroka.

Večera: Ispržiti 200 grama lososa, skuvajti jedan veći krompir i 100 grama boranije. Popijti šolju mleka nakon obroka.

DRUGI DAN

Doručak: Dve kriške hleba od celih zrna žitarica sa puterom do kikirikija, šolja jogurta sa dodatkom kandiranog voća.

Užina: Jedna banana, kašika meda i čaša mleka. Od ovih sastojaka može se napraviti i šejk.

Ručak: Špagete, šolja punomasnog jogurta, komad voća po izboru.

Užina: Šejk od mleka sa dodatkom jagoda, malina i šumskog voća. Zasladiti medom.

Večera: 200 grama prženog pilećeg filea, pire od krompira, kuvani kelj ili blitva.

TREĆI DAN

Doručak: Omlet od dva jajeta, nekoliko kockica sira, dodatak povrća po izboru. Dve kriške integralnog hleba, šolja mleka i jedna pomorandža.

Užina: Konzerva tunjevine, 100 grama kuvanog pirinča, zelena salata.

Ručak: Kuvani grašak sa junetinom. Dve kriške hleba od celih zrna žitarica. Malo crvenog grožđa za desert.

Užina: Proteinski šejk sa ukusom vanile ili čokolade. Dve kajsije ili breskve.

Večera: Prženi ćureći medaljoni, izdrobljeni sir, pire od krompira i jedna banana.

Izvor: Novosti

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *