Gotovo polovina igrača troši novac tokom igranja igara

Objavljeno: 25.6.2017.

Gotovo polovina ukupne baze gejmera širom sveta će trošiti novac tokom igranja igara u 2017. godini, pokazuju najnovije analize kompanije Newzoo.

Kupovine unutar igara, kao što su mikrotransakcije, dodaci i ekspanzije su unosan deo industrije video igara, a moderne igre tipčno stižu sa nekom vrstom onlajn digitalnog sadržaja kako bi se održao priliv zarade na duži period.

Primera radi, sve više igara u segmentu konzola prelazi na modele sa onlajn multiplejer opcijom, sa sadržajem koji uključuje plaćanje u okviru mikrotransakcija, ali i brojnim free-to-play sadržajima. Ovaj trend će se nastaviti tokom 2017. godine i nadalje, a sve više igrača će početi da troši novac u okviru igara.

Prema analizama kompanije Newzoo, 47% svih gejmera u 2017. godini će trošiti novac tokom igranja video igara. Firma sugeriše da oko 2,2 milijarde potrošača igra i troši novac u igrama širom sveta. Oko jedne milijarde njih (47%) će kupovati in-game sadržaj i predmete u igri. Očekuje se da će tokom godine igrači potrošiti oko 108,9 milijardi dolara na igre i sadržaj u igrama.

Izvor: Benchmark

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *