Vulkan će biti uključen u CryEngine

Objavljeno: 23.6.2017.

CryEngine će dodati Vulkan u svoj 3D grafički engine. Ova informacija je bazirana na blog objavi, koja se tiče CryEngine 5.4 verzije, planirane za objavu kasnije narednog meseca.

Crytek je zapravo već objavio (22. marta 2016. godine) novu verziju CryEngine-a, pod nazivom CryEngine V, koja imtegriše DirectX 12 i Vulkan. Pored ovoga, novi licencni model je predstavljen, po sistemu “plati koliko želiš”, za korišćenje i pristup izvornom kodu. Vulkan je 3D grafički i kompjuterski API, namenjen 3D aplikacijama u realnom vremenu i sa visokim performansama, kao što su video igre i interaktiovni mediji, a namenjen je svim platformama. U poređenju sa OpenGL i Direct3D 11, kao i Direct3D 12 i Mantle, Vulkan nudi bolje performanse i izbalansiranu CPU/GPU upotrebu.

Kada je implementacija Vulkana u CryEngine u pitanju, oni koji su zainteresovani će progres moći da prate preko GitHuba. Sugeriše se da tim vredno radi na implementaciji Vulkan renderera, koji će u verziji 5.4 biti dostupan do kraja jula.

Izvor: Benchmark

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *