YouTube kreatori će znati koji dio videa od 360 stepeni najviše gledate

Objavljeno: 18.6.2017.

YouTube će svojim kreatorima uskoro omogućiti pristup novim podacima prikupljenih tokom analize pregleda videa od 360 stepeni, prenosi The Verge.

Naime, YouTube će kreatorima prikazati tačne prostorne delove videa koji najviše skreću pažnju gledalaca i koje gledaoci najčešće konzumiraju tokom iskustva posmatranja sadržaja od 360 stepeni.

Podaci će biti prezentovani u maniru toplotnih mapa, te će područja videa koja korisnici najviše gledaju biti obeležena odgovarajućom jakom bojom čija se nijansa menja u zavisnosti od privlačnosti gledateljevo oku.

Ova opcija biće dostupna korisnicima čiji video pređe 1.000 pregleda.

Glavni cilj Googleove platforme jeste pomoći kreatorima da uz analizu shvate koji delovi videa donose najveću dobit i time povećanju kvalitet budućih sadržaja.

Trenutno, video sadržaj načinjen kamerama čiji objektivi “hvataju” okruženje od 360 stepeni mogu se najbolje konzumirati putem VR uređaja, ali gledanje je moguće i putem klasičnih displeja uz dodatnu fizičku rotaciju, naprimer, smartphonea ili tableta ili jednostavnim scrolanja kursorom miša na dekstop računaru.

Izvor: Klix

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *