Aprilia predstavila novi Dorsoduro 900

Objavljeno: 16.6.2017.

Aprilia je sa zadovoljstvom predstavila novi motocikl, nastao sa jednim ciljem, a to je da pruži tonu zabave na putu kombinujući najbolje karateristike sportskog motocikla i supermotarda.

Molimo aplauz ua Dorsoduro 900, u varijanti za 2018!

Dizajn italijanskog motocikla igra veliku ulogu kada je reč o zabavnom delu, jer je razvojni tim uložio dosta truda da strukturu svede na minimum. Osnova je čelični trelis ram, u kombinaciji sa aluminijumskim pločama, što je tehnologija direktno inspirisana kompanijim radom u svetskom supermoto šampionatu.

pri1

Gornji deo rama je spojen s aluminijumskim pločama preko vijaka izuzetne idržljivosti, pa je konačan rezultat izuzetno kruta, ali laka struktura, pogodna da izvuče najbolje iz V-twin agragata zapremine 900 kubika.

Još jedna upadljiva karakteristika je položaj amortizera, koji ostavlja dragocen prostor za optimalni raspored izduvnog sistema. Amortizer je povezan s aluminijumskom zadnjom viljuškom, prilagođenom da izdrži neujednačen pritisak.

apri2

Prednji deo je oslonjen na novu Kayaba viljušku, gotovo pola kilograma lakšu, uz mogućnost prilagođavanja. Paket kompletiraju nove felne, čak više od 2 kilograma lakše nego na prethodnom Dorsoduro 750 motociklu, što za posledicu ima bolje upravljačke karakteristike i ubrzanje.

V-twin je “porastao” na 900 kubika. Maksimalnih 95 KS je dostupno na 8.750 obrtaja, a 90 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500.

Naravno, agregat je pretrpeo još promena – redizajniran klipove za manje trenje, rebalansiranu novu radilicu, efikasniji sistem podmazivanja kartera, nove ubrizgivače, redizajniran izduv, kao i novu jedinicu za kontrolu rada motora, uz ride-by-wire.

Izvor: AutoBlog

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *